ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

26/02/13

Poetízate

Comentario de Rebeca Broemser


Poetízate
Fran Alonso
Xerais

Posto que é un libro de poemas non sei que dicir del. Gústame a poesía e gústame lela pero teño gustos fóra do común, ou tal vez non, quen sabe dicilo? O caso é que non atopei no libro un poema que me chegara.
Non me agrada que un poema sexa estenso, como o de "Rúa de canceleiro" de Ramiro Fonte. En cambio, consideros que aínda que un poema sexa breve é capaz de transmitir moito máis, como por exemplo "Quérote como aquel home" de Raúl Gómez Pato.
Sinto dicir que ningún poema me fascinou, aínda que os que máis me gustaron foron "o que amo é o amor", "Barathmur" e "o poema é unha pedra na cabeza".
Como compilación de poemas para achegarse á poesía galega está ben. Pero, repito, a min non me encantou.

Sen comentarios